IT Consumerization voor zeerovers

Heliview organiseert op 11 december aanstaande de conferentie "Consumerization of IT". Een groot deel van het programma is ingevuld rond het Bring your own-fenomeen en hoe bedrijven en organisaties concreet aan de slag kunnen. De vraag: "Waarom moeten we met BYOD aan de slag?" lijkt inmiddels wel beantwoord en de focus verschuift naar het "wat en hoe?". In mijn lezing: "IT Consumerization voor zeerovers" ga ik nader in op de vraag of bij de voorgenomen investeringen in BYOD voldoende rekening is gehouden met bredere strategische ontwikkeling. De outline van de lezing is:

BYOD is een van de meest in het oog springende onderdelen van Consumerization of IT, en we hebben er bijna grip op. Het BYOD-beleid ligt klaar, het selectietraject voor de juiste tools is opgestart, een hype getemd! Toch? CoIT omvat meer dan BYOD alleen en is op haar beurt onderdeel van bredere culturele, economische, technologische en (geo-)politieke ontwikkelingen. Zorgt uw BYOD-investering dat u de kansen en mogelijkheden van die ontwikkelingen optimaal gaat benutten?

Jan Stedehouder bespreekt in zijn lezing Consumerization of IT in het licht van deze bredere trends en de impact die het kan hebben op uw organisatie. Wat is de overeenkomst tussen CoIT, BYOD, cloud, de nymwars, Clean IT, Quantified Self, de patentoorlogen, genome sequence mapping en de eurocrisis? Aan u de vraag of u daar voldoende rekening mee heeft gehouden!

Geplaatst op 29 oktober 2012, in Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: