Klein onderzoekje: Heb je belangstelling voor een BYOD workshop?

De komende maanden wil ik een serie workshops organiseren. Dat doe ik graag op een manier die ook aansluit bij wat jullie willen. Voor dat doel heb ik een korte vragenlijst samengesteld met vragen over de meest geschikte plaats, mogelijke prijzen en over wat er qua inhoud in de workshop moet zitten. Jullie zouden me een groot plezier doen door de vragenlijst in te vullen. Als je wilt kun je je contactgegevens direct achterlaten of een afspraak maken voor een in-house programma. Bedankt🙂.

Geplaatst op 11 mei 2012, in Schrijvenderwijs. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Pieter Hogendoorn

    Ik heb deze vraag gepost op ons interne Yammer-netwerk, mét wat “reclame” voor je komende boek.

    Als er reacties komen, zal ik die doorgeven!

  2. Dank je🙂 Ik ben benieuwd

Geef een reactie

