Gedeelde BYOD notities via Evernote

Al surfend en onderzoekend struikel ik over artikelen en onderzoekjes, al dan niet in de ‘Wij van WC-eend’-variant, over BYOD. Als ik ze een beetje interessant vind, dan sla ik ze op in Evernote. Evernote heeft de mogelijkheid om notitieboeken te delen met de grote buitenwereld. Handig, want het geeft mij de mogelijkheid het ruwe materiaal met jullie te delen. Het gedeelde notitieboek is hier te vinden.

Voel je de behoefte op een van de geselecteerde artikelen te reageren? Graag zelfs. Stuur de reactie dan naar het e-mailadres dat je onder aan de pagina kunt vinden.

Geplaatst op 21 december 2011, in Elders gelezen. Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Hoi Jan, zeer interessante info. Ben zelf ook geïnterresseerd in de ontwikkelingen op het gebied van BYOD. Heb je Evernote notebook gelinked aan mijn account.

  1. Pingback: BYOD in quotes, 6 januari 2012 « Bring your own device

Geef een reactie

